Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

I’m one of

Én vagyok az egyik…

2024. július 20. - Paphnutius

20240713_134354.jpg

Alpok, 2024

Ennek a versnek az ötlete úgy született, hogy angolul kell megírnom. Utána fordítottam le magyarra. Ezért itt is először az eredeti angolt teszem fel, utána a magyar fordítást.

 

I’m one of

 

Who am I?

Simple arithmetic:

I am one of the 8 billion people on earth

I am one of the 449 million inhabitants of the EU

I am one of the 15 million native Hungarian speakers

I am one of the 23,441 people who live in Tata

I am one of the closest family circle of 7 members

I am alone in my body

Need more?

 

 

Én vagyok az egyik…

 

Ki vagyok?

Egyszerű számtan:

Egy vagyok a földön élő 8 milliárd ember közül

Egy vagyok az EU 449 millió lakosa közül

Egyike vagyok a 15 millió magyar anyanyelvűnek

Egyike vagyok annak a 23 441 embernek, akik Tatán élnek

Egy vagyok a 7 tagú legszűkebb családi körből

Egyedül vagyok a testemben

Kell ennél több?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr8718451081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása