Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

boszorkány

2020. június 11. - Paphnutius

boszorkany.jpg

 

boszorkány

 

ma tekertem egy jót

Öreg-tó

napos oldal

aztán fel a Csekéhez

közben elcsábított a Barta cuki

egy fagyira

akkor jött meg az ihlet

ahogy nyaltam a citromot meg csokit

szinte írtam a fejemben

 

egyik hátborzongató

történetem jelentkezett be

a boszorkány

 

aztán mire hazaértem

már nem volt meg

elszállt az alkotókedv

de a történet

az itt maradt

a homloklebenyben vár

mert egy boszorkány szelleme

időtlen

nem tud felejteni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr115804830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása