Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Majd meglelem az utam hazafelé

2020. június 27. - Paphnutius

en.jpg

ez a dal pont jó lesz ma estére

hátha hazatalál végre

tébolygó lelkem

megleli nemes szívem

s szép rámába fogja

gondos szellemem

 

 

Majd meglelem az utam hazafelé

 

Azt kérded, hol kezdődött

Mennyire vesztem el bűnömben

Meg, hol botlottam el

Majd azt mondom, nem tudom mikor

De, ha a lelkem veszik el

Hogy jutok el célom felé?

Ne kérdezd, magamban vagyok-e

Valahogy majd meglelem az utam hazafelé

Amint a Napom felkel keleten

Szívemben szétárad a békesség

Ha azt kérdezik tőlem, mikor

A válaszom, mindig a végén kezdődik

Tudd meg, szabad leszel

Titokban áraszt el a szeretet

És másképpen fogsz hinni

Valahogy majd rád talál.

Barátként közelít hozzád

Egy ősi nyelven beszél

Az összes évszakban eljön

Mert minden évszak veled kezdődik

Egy világból származunk,

Egy világ, melyben eggyé válunk

Csak fogd a kezem és ott is vagyunk

Valahová mindig tartunk… valahol

Valahová mindig tartunk

 

S meglelem az utam hazafelé

Majd meglelem az utam

Meglelem hazafelé

Az utam hazafelé

 

 

Jon & Vangelis - I'll Find My Way Home

Hungarian translated by Paphnutius©2020

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr1315971320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása