Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Zsuzsi verse

Eddig senki nem tudhatta rajtam kívül, hogy Zsuzsi írt hozzám egy verset.

2017. szeptember 12. - Paphnutius

mozes_zsuzsa.jpg

 

Zsuzsi verse

Eddig senki nem tudhatta rajtam kívül, hogy Zsuzsi írt hozzám egy verset. Első próbálkozásnak szerintem nagyon jó, elsősorban őszintesége, dallamossága miatt. Sajnos nem folytatta. Nem írt többet. A vers megjelent a poet irodalmi oldal blog szekciójában. Most, hogy újraolvastam, gondoltam írok rá egy válaszverset, ugyanabban a stílusban, Zsuzsi szavaiból is felhasználva. Legyen hát ez egy kettős premier.

 

Zsuzsi verse

Ne bánatot

 

Ne bánatot okozzak

mindig örömöt hozzak

ha visszajövök hozzád

ne legyen sírós az orcád

 

úgy örvendj úgy nevessél

asztalhoz vígan tessélj

ne bánatot okozzak

folyton örömet hozzak

 

ha a világot hoznám

lennél megértő hozzám

ha pedig csak magamat:

lesnéd minden szavamat

 

 

Megjelent: Poet, Mózes Zsuzsa blogja - 2009. október 28

 

 

Válaszvers Zsuzsinak

 

Próbáltam megfogadni

amit kértél úgy akarni

soha sem elmenni

lelkemben itt lenni

 

a világot elhozni hozzád

hogy mosolyogjon orcád

asztalomhoz odaülj

örömödben nemesülj

 

ha még egyszer tehetnéd

biztos te is értenéd

kölcsönadnád magadat

s én lesném minden szavadat

 

Tata, 2017. 09. 12.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr3412822980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása