Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Virágom, virágom

Parafrázis Bródy János dalszövegére

2018. augusztus 05. - Paphnutius

2014.jpg

2014

 

Virágom, virágom

 

Virágom, virágom, illatos az álmom

Kinyílottál nékem, körbefonsz az ágyon.

 

Szerettem, szerettem, rosszat sose tettem

De hiába minden, én már árva lettem.

 

Szerelmünknek kertjét, ápoltam sok éven

Mindig úgy szerettem, hogy őt meg ne sértsem.

 

Virágom, virágom, illatod az ágyon

Gondok terhét hordom, nem pihentet álmom.

 

***

 

Bródy János - Virágom, virágom

1. Virágom, virágom, rubintos virágom
A hírt, hogy kinyílottál én már alig várom.

2. Szerettem, szerettem, bolondul szerettem
Késő most már bánnom mindazt, amit tettem.

3. Szerelmem kertjében oly vigyázva jártam
Mindig úgy szerettem, hogy őt meg ne bántsam.

4. Virágom, virágom, rubintos virágom
Gondok között alszom, nyugtalan az álmom.

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr8014162583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása