Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Szupermarket-hipermarket

Élet a korona idején 3.

2020. március 19. - Paphnutius

elet_a_korona_idejen_4.jpg

 

Élet a korona idején

  1. Szupermarket-hipermarket

/2020. március 18./

 

tegnap a boltban

húst kerestem

de nem kaptam

két nappal korábban

sem volt már délután

sem a penny

sem lidl áruházakban

még az interspar-ban is próbálkoztam

gondoltam

ha a szupermarketek kifogytak

a hipermarket csak bírja

a felvásárlási rohamot

nem bírta

egy fél kilós dobozolt

pulykaszárny-tövet (2db)

és egy doboz

tanyasi csirkeszárnyat kaptam (6 db)

gondoltam

valamire ezek is jók lesznek

így megvettem őket

a friss hús pultban

velő, nyelv és pacal volt csupán

a száraztészta polcok leürítve

a konzerves polcok szintén

éppen volt

liszt

cukor

étolaj

de korábban nem

múltkor nem kaptam babot

most már zöldborsót sem találtam

kénytelen voltam zöldbabot venni

korábban nem tettem volna

 

tisztítószerek?

volt

hogy a wc papír

volt

hogy a papír zsebkendő fogyott el

a hipó kurrens cikké vált

egy hét után találtam

 

de a legfontosabb védőeszközök:

kézfertőtlenítő

arcmaszk

gumikesztyű

beszerezhetetlenek

 

azóta egyes boltok

korlátozást vezettek be:

vásárlásonként

2 kg csirke-

és ugyanannyi sertéshús vehető

szerintem egy hét múlva

kevesen lesznek a boltokban

azok

akiket ez a válság is jobban súlyt

a szegények

a napról napra élők

mert a járványra is igaz

az orwelli alapigazság:

az egyenlőek között is vannak

egyenlőbbek

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr3615536794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása