Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Felismerés

Egy élmény 1997-ből, csak 2014-ben értettem meg

2017. július 24. - Paphnutius

800px-menkaures_pyramid_giza_egypt.jpg

 

Felismerés

 

Egyszer

a Mükerinosz piramis

egy labirintusában eljutottam

a folyosót lezáró kőhöz.

A visszaindulás előtt lekuporodva,

megpihentem.

De nem éreztem semmi különlegeset.

Csak sok-sok évvel

később jöttem rá,

hogy az a semmi

a MINDEN!

 

 

/2014/

 

 20220825_195817.jpg

20220825_195800.jpg

Kairó közelében található. Menkauré építtette a IV. dinasztia idejében. Egyike a gízai piramisoknak, a három nagy piramis közül ez a legkisebb. A Menkauré-piramis (Mükerinosz-piramis) nevének jelentése: Az isteni piramis.

Menkauré, a IV. dinasztia utolsó előtti uralkodója volt, kb. Kr. e. 2532–2504 között.

 

mukerinosz.png

Menkauré

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr5312683799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása