Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

álom

2017. szeptember 14. - Paphnutius

20170705075615_alagut_feny_optimizmus_sotetseg_kiut_szabadulas_pixabay_642x369_cover.jpg

 

 

álom

 

az éjjel apámmal álmodtam

18 év óta először

anyám is ott volt

a régi ladánkat vezettem

 

egy kiránduló helyre

akartam elvinni őket

hogy megmutassak nekik

valami szép helyet

a budai hegyekben

 

hamarosan az út

olyan gazossá vált

hogy nem tudtunk továbbmenni

kiszálltunk és apám elindult

egy sötét régelhagyott alagútba

az mondta ez belevezet

egy tágas széles metróállomásba

és aztán elmegyünk

valami fényesen csillogó

előkelő helyre

 

akkor vettem észre

hogy mezítláb vagyok

én nem léphetek be

egy sötét alagútba

cipő nélkül

az veszélyes

 

anyám pár lépéssel

lemaradva várt

apám hezitált

én a kettejük közt

megtorpanva

 

aztán mindhárman

visszafordultunk

és kimentünk

a napfényre

 

 

Tata, 2017. 09. 13.

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr5712827652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása