Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Rolling Stones

2021. július 12. - Paphnutius

fb_img_1626107695692.jpg

59 éve ezen a napon, vagyis 1962 július 12-én, egy csütörtöki napon, a londoni Marquee Club színpadán fellépett egy amatőr zenekar.

Magukat Rolling Stones-nak, gördülő köveknek nevezték, ami igazából nyughatatlan, izgága, jövő-menő embereket jelent.

Tagjai a következők voltak: Mick Jagger – ének, Brian Jones – gitár, Keith Richards – gitár, Ian Stewart – zongora, Dick Taylor basszusgitár, Tony Chapman – dobok.

Amerikai tradicionális bluesokat és Chuck Berry rock and rollokat játszottak. A legrégebbi felvétel, amit találtam róluk 1964-ből való!

Aztán 4 napra rá megszülettem én is. Szóval a koncertről éppen lemaradtam, s még azóta sem volt hozzájuk szerencsém. De hétfőn éjfél előtt megszületni legalább olyan izgalmas dolog volt.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr5216625354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása