Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Egy locsolóvers 1995-ből

Ezt a verset Zsuzsinak írtam, amikor először mentem hozzá locsolni

2017. április 16. - Paphnutius

 20170416_174520.jpg

 1995.

 

 

Locsolóvers

 

Húsvét hétfőn felébredtem,

S gondoltam egy nagyot,

Megkeresek minden széplányt,

Fehérnépet, csajot.

 

Szagos vízzel teli bugyrom,

Előkapom nyomban,

Illatozó szépleányok

Várnak reám sorban.

 

Ne féljetek kisleányok,

Nincs itt hiba semmi,

Vetkőzzetek hama-hama,

Hadd tudjak spriccelni!

 

Ne tartsatok attól,

Hogy szagos vizem méreg,

Megszépültök tőle,

Mire az öntéssel végzek.

 

S ha jól esett, hogy itt voltam,

Jövőre is várjatok,

De addig is minden nap

Szívesen lássatok!

 

Álljanak hát gyorsan elő

A sonkával, tojással, sörrel-borral-pálinkával,

Hadd mulassak egy nagyot,

A vármegye legszebb leányával.

 

1996.jpg

1996.

1997.

1997.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr6212429553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása