Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

A kötettelen

2024. január 24. - Paphnutius

18922128_1955237164502632_4867764561369083075_n.jpg

Egy antológia dedikálásán a Váci utcában, a 2017-es könyvhéten

 

A kötettelen

 

Kérdezték már, hogy

hol van a kötetem?

Hát hol? Én lennék a költő,

a kötettelen!

 

Szerintem van fontosabb,

mint könyvespolcomon

egy saját darab.

 

S ha lenne is, egy kevés!

Annyit, de annyit írtam már, hogy

egyre nő a betűből sarjadt vetés.

 

Egy kemény fedeles,

zsebméretű kötet,

melynek gerincén

ott díszeleg

arany betűvel, (alatta bordó szín)

Paphnutius és egy elmés cím.

 

Ehhez kellene egy nagy adag ego

Az már elveszett long time ago

Ars longa, vita brevis

Van elég gondom enélkül is.

 

Rövidül az idővonal,

és egyre több a dolog!

Mindig azt hittem,

lazulhatok is, míg a szívem

akár egy ifjoncé, dobog.

 

Örömre gond jön, rosszra néha éden,

így hullámzik a létem.

Óriás-kört formáz az égen,

jelezve végtelenségem.

 

Tata, 2024.

 

s6301542.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr2418310457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása