Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Két szellem társalog

Emily Dickinson

2018. november 13. - Paphnutius

jpg.jpg

 

Két szellem társalog

/Two Ghosts Converse/

 

Meghaltam a szépségért, de elepedtem

Megszoktam síromban,

Aztán valaki meghalt az igazáért és hevert

Egy szomszédos kamrában.

 

Megkérdezte lágyan, miért buktam el?

„A szépségért” válaszoltam.

„Én az igazságért, - a kettő ugyanaz;

Akkor hittestvérek vagyunk” - mondta.

 

És hát rokonokként találkoztunk az éjben,

Sírjaink közt beszélgettünk,

Amíg a moha elérte ajkainkat,

És betakarta neveinket.

 

20201103_135039.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr5014369991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása