Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Szerda

2020. március 05. - Paphnutius

szerda_1.jpg

 

Szerda

 

Anyut hazahoztam a kórházból

csinált kettőnknek kávét

mióta vágyta már az ízét

megvacsoráztatott

kolbászt főzött

mustárral és korpás kenyérrel ettem

gyenge volt

lefogyott

benn semmi

meg nem oldódott

kórházban sem

testében sem

 

és mégis

milyen jó otthon

mit is jelent az édes otthon?

ilyenkor érzi az ember

 

az orvostól

kérdezni nem akart

csak

hogy haza mehet-e végre

nem volt kéznél soha

s a végén

még a zárót sem adták oda

 

Anyám hazahoztam

kórházból

főzött nekem vacsorát

kolbászból

kávéztunk együtt

milyen jó újra

együtt kávézni

aztán ettem

mert

nála nem lehet

éhen maradni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr7215506370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása