Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Anyu

Élet a korona idején 1.

2020. március 18. - Paphnutius

elet_a_korona_idejen_2.jpg

 

Élet a korona idején

/Tata, 2020. március 18./

  

Anyu legyengült a kórház után

unszolásomra

önkéntes karanténba vonult

mindennap kikérdeztem

hogy elhagyta-e a lakást

nem

 

ma elszólta magát

hogy megpenészedett a kenyere

mondom: bevásárlok neked

ne!

majd valamikor a szomszéd

 

hazaértem munkából

elmentem tankolni

majd be a lidl-be

epediétás nyersanyagokat venni

vettem

egy kisebb magvas kenyeret

egy doboz zsírszegény sonkát

négy darab nagy burgonyát

a korona miatt hiánycikk

egy csokor répát

nem az ömlesztettet

hanem ami zölddel van

6 doboz kefirt

még vittem neki gumikesztyűt

 

örült

ki akarta fizetni

nem engedtem

eljött az én időm

76 év után

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr4215534370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása