Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Posta

Élet a korona idején 2.

2020. március 19. - Paphnutius

elet_a_korona_idejen_3.jpg

 

Élet a korona idején

/2. Posta/

 

A postára mentem

Petit megvágta egy ellenőr a buszon

a múlt héten

igaza volt jogilag

emberileg nem

hiszen nem bliccelt

 

mindegy

eszembe jutott

hogy még nem fizettem be a csekkjét

 

rendszerint

a postától messzebb parkolok

nincs kedvem

szabad hely után szédelegni

 

ahogy lesétáltam

a lelkészi hivatal felől

a kossuth térre

észrevettem a ritkás

hosszú sort

 

mindenki nyugodtan állt

egy méter távolságot tartva

volt a sorban egy kakukktojás

egy pár

 

a bejáratnál

egy postai alkalmazott

maszkban

egyenként szólította

a sorban következőt

és mondta

hogy melyik ablaknál szabadult fel

hely

 

a pár következett

az ajtóban

az alkalmazott megálljt parancsolt

csak egy mehet be!

legalább a bankkártyám hadd adjam oda!

nyújtotta a férfi a párja után

 

lassan én következtem

addig teljesen elmerültem

a látvány és az érzés

groteszk zavarában

 

kettes ablak

mondta a katonás rendet tartó

ajtónálló hölgy

odaléptem

kedélyes hangon

maszkban

kesztyűben fogadott

az ügyintéző

 

akkor vettem észre

hogy a nagy szemlélődésben

elfelejtettem kitölteni a csekket

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr415535960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása