Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

A kórházi szakdolgozó

Élet a korona idején 4.

2020. március 20. - Paphnutius

4_a_korhazi_szakdolgozo.jpg

 

Élet a korona idején

  1. A kórházi szakdolgozó

/2020. március 15./

 

Ma az Instagramon

egy tüdőosztályon dolgozó hölgy

dicsérte meg az arcmaszkom

 

március 15 alkalmából

kokárdás

farmerdzsekis képhez csináltam

nem csak örök mementóként

erről a horrorisztikus időszakról

de azért is

mert felpróbáltam

 

anyuhoz mentem látogatóba

és még

nem volt rajtam

 

a 70 év felettieket

megöli ez a vírus

ezért vettem fel

hátha fertőzök

 

nem tudhatom

két hét is lehet

a lappangási idő

 

szóval rám írt

hogy milyen jó maszkom van

majd folytatta

sajnos mi

nem kaptunk megfelelőt

az osztályon

régi

használt

csupa szita

meg egy sima

gumikesztyű

ezzel kell beérnünk

 

ügyes vagy

hogy tudtál szerezni?

-kérdezte

 

a fürdőszobai polcom találtam

egy papírzacskóban

írtam

még az asszony vette

három és fél éve

amikor azt hitte

hogy kemóra fog menni

 

itt kaptam egy lájkot

míg írtam tovább

 

de olyan gyorsan kivégezte a kór

hogy már nem volt rá szükség

hát így maradt a családnak

5 darab

 

erre is lájk volt a válasz

és a cset abbamaradt…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr9915539416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása