Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Fa kiáltvány

2020. július 22. - Paphnutius

2019_05_01_verteskozma20_nemetvolgy_bukkos_1.jpg

Vérteskozma, Németvölgy_Bükkös

A méretek érzékeltetése érdekében mérjük össze az emberek és a fák nagyságát

 

Fa kiáltvány

 

én itt élek a földön

lábam a termékeny talajba túr

kapaszkodik

markol

mint az emberek ujjai

fejem a felhőkben jár

lát mindent

körbe-körül

nekem a végtelen

a látóhatár

karjaim

az eget tartják

biztosan

erősek

óriás vagyok

ion

dór

korinthoszi

mind én vagyok

én emelem

egyiptom és hellasz

templomait az égbe

viking hajókat küldök

nyugatra és délre

felfedezők és hittérítők

árbóca vagyok

az új világ

első meglátója

a humanoid fajok előtti világ tudója

én vagyok

a múlt

én vagyok a jelen

és én leszek a jövő

a hírmondó ükapák

és dédunokák között

egy óriási fa vagyok

ha bántasz

hiányommal pusztítalak el

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr7516043112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása