Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

akár az erdei indián

2020. október 07. - Paphnutius

20201004_111752.jpg

 

akár az erdei indián

 

nyögnek-nyikorognak

az erdő óriásai

az októberi szélben

az Öreg-Kovács tetején

koronájuk szomorún ingatják

s hull róluk a levélkabát

alattuk készül a színes levél-suba

dísze egy ideig az erdőnek

aztán majd dér díszíti

fagyos csipkével

ha közelít a tél

 05_7.jpg

nem is gondolok ebbe bele

tócsahátakba nézek

melyek az éjszakai esőben

hatalmasra nőttek

jóllakott sártestű ragadozók

dagonyázásra tárják ki

híg iszaptestük

éhes őzek isznak majd itt óvatosan

érzékszerveik beélesítve

nagytestű felhevült gímbikák

gőzölgő lehelete melegíti majd

míg mohón lefetyelik nedűjét

éjszaka pedig disznók henteregnek

enyhülést keresve

10_8.jpg

famatuzsálemeket fényképezek

az erdő fenséges óriásait

tölgyeket és bükköket

és a víztükör faképeiben

a tegnap nosztalgiás érzete

igen láttam már ezt

sokszor bámultam erdei tócsákba

 04_7.jpg

nem gondolom

hogy egyedül vagyok

ebben az erdőben

pedig régóta

nem találkoztam senkivel

óvatosan lépkedem

akár az erdei indiánok

fák suttognak körülöttem

szagom szél viszi szerte

minden erdőlakó tudja már

hogy itt vagyok

de ahogy elmegyek

el is felejtenek majd

hisz sohasem hagyok

magam után nyomot

08_7.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr6816230746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása