Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

fa fölény

2021. augusztus 28. - Paphnutius

20210828_101711.jpg

Ennek a fának, évekkel ezelőtt egy fémből készült bilétát szögeztek, az előtte lehántott kérge helyére. Amikor közelebb léptem, akkor vettem észre, hogy a fa elkezdte benőni, eltüntetni ezt a sérülést. Már egyharmadig ráhúzódott a bilétára. Ekkor jutott eszembe ez a gondolat.

 

fa fölény

 

megsebzel engem

megbélyegzel

emléket állítasz

magadnak

magadról

magadért

az én testemen

 

gondolatod hirdeted

húsomba hatolsz

tudattalanul

bűntudattalanul

ostobán

de tudnod kell:

 

én

meg az idő

túlélünk

eltüntetünk

megsemmisítünk

nincs esélyed

eltűnsz

örökre

nyomtalan

tudatlan ember

 

20210828_101718.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr7416673572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása