Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

szélvédőmosó

2018. május 11. - Paphnutius

szelvedomoso.JPG

 

 

Azt szokták mondani: verset írni mindenről lehet, erre az én válaszom: igen, de minek. Most mégis próbára tettem magam. Elhatároztam, hogy arról írok verset, ami először az eszembe jut. S mivel éppen vezettem, a szélvédőm pedig a májusi gesztenyevirágzás okán virágportól szutykos – vadgesztenyés alatt parkolok-, hát megnyomtam a gombot, de a szélvédőmosó tartálya már rég kifogyott…

 

szélvédőmosó

 

kiszáradt már rég

a szélvédőmosó tartálya

eljött neki a vég

ablakra nincs már hatálya

mosta amíg tudta

a világ összes szennyét

virágport

madárürüléket

pernyét

sorsa most

már más kezében

elapadt a munka hevében

láthatóvá vált

az üvegi valóság-

mosdatlan

ahogy próbálok

rajt’ kinézni

akár egy holdkatlan

 

           Tata, 2018 május

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr8513907126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása