Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Ammonitesz

2018. május 20. - Paphnutius

6_1.jpg

 

Ammonitesz

 

Csigaforma csontházamban éltem.

Létem megkérdőjelezhetetlen. Végem

senki nem láthatta előre. Fejlábacskáimmal evickéltem,

lebegtem végtelen időben az ősóceánok vizében.

Aztán az élet megváltozott, ahogy minden

átcsúszott a paleocénbe. Minden szinten

és térben, fogytunk-fogyatkoztunk. Hírte-

len megéreztem a változás poshadt mocsárszagát

és úgy döntöttem, nem lenne jó nekem odaát

Nincs értelme törzsfejlődni, most mindent feladok,

nincs már kedvem túlélni, úgy döntöttem kihalok!

 

 

Tata, 2010. 04. 29. 8.00 Hazafele jövet

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr9113989180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása