Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Diogenész hordója

Antikolt történetek

2018. június 08. - Paphnutius

10443615_917165761643116_2851333377764176044_n.jpg

 

Antikolt történetek - Diogenész hordója

 

 

Rendőri intézkedés

/Laertiosz feljegyzéseiből köztudott,

hogy Diogenész csavargásai során

még Budapestre is eljutott./

 

 

 

Rendőr:

- Jó reggelt! Kelljen már föl ember! Hol lakik?

Ajaj, a narkósoknak soha sincsenek okmányaik!

 

Diogenész:

- Szinopéből származom, és ebben a csőben élek.

Én a kozmosz polgára vagyok, igazi szabad lélek.

 

Rendőr:

- Hogyan jutott el idáig, hogy egy lyukban éljen?

 

Diogenész:

- Otthon volt egy hordóm, szerzek itt is, remélem.

 

Rendőr:

- Miből élt korábban, van valami szakmája?

 

Diogenész:

- Apám pénzváltó volt, én meg másoltam utána.

 

Rendőr:

- Na, ezt meg se hallottam korán van még nekem…

Élőállítás, papírmunka? Nem is reggeliztem!

Ha eltűnsz a körzetemből, kérhetsz tőlem valamit!

 

Diogenész:

- Ne álld el előlem a napot, szeretem, ha elvakít.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr6914032466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása