Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

Cat Stevens – Apa és fia

Egy újabb hippi himnuszt fordítottam magyarra, Cat Stevens - Father & Son

2018. július 31. - Paphnutius

 

Cat Stevens – Apa és fia

 

Még nem kell változtatni,

Csak lazíts most, csak pihenj

Fiatal vagy, nem a hibád,

S ha már mindent megtanultál

Keress egy lányt, állapodj meg,

Vedd feleségül, ha őt akarod

Nézz rám, ha öregen is, de boldog vagyok

 

Voltam én is olyan, mint te, és tudom, hogy nem könnyű,

Légy türelmes, ha megtaláltad ’mit kerestél

De nem kell kapkodni, csak átgondolni,

Miért gondolod, hogy mindent elértél

Még holnap is itt leszel, de az álmaid nem biztos

 

Hogy tudnám elmondani, hogy mikor fordulsz rossz irányba

Mindig ugyanúgy van, régi sztori

Attól a perctől, hogy beszélhettünk, hallgattalak

Most itt az út, és jól tudom, hogy el kell menni

Tudom, hogy mennem kell

 

Még nem kell változtatni,

Csak ülj le, csak lassíts

Még fiatal vagy, nem a hibád,

Annyi mindent meg kell tenned

Keress egy lányt, állapodj meg,

Vedd feleségül, ha őt akarod

Nézz rám, ha öregen is, de boldog vagyok

 

Ahányszor felkiáltottam, magamba tartottam, amit tudtam,

Kemény, de még keményebb hagyni

Ha igazuk lenne, egyetértenék, de nem ismernek

Most itt az út, és jól tudom, hogy el kell menni

Tudom, hogy mennem kell

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr9214153333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása