Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

a sakkvászon

2019. augusztus 28. - Paphnutius

2017_04_02_szombathely_5.jpg

 

a sakkvászon

 

már vagy két éve

nem raktuk ki

a sakkot

a fehér műanyagasztal

elvesztette fő funkcióját

már csak pólókat hajtogatok rajta

a hétvégi mosás után

a sakk-készletek

a vászon

a sakkóra

ott porosodnak

a tévéasztal aljában

nincs rájuk szükség

 

korábban

hétvégeken Petit

sakkversenyekre vittem

szívesen ment

főleg

amikor már

gyűjtötte a fide élőt

mindig az erősekre vadászott

ott nem szégyen kikapni

és a döntetlen is jól hoz

 

Miskolcot nem kedveltem

de Szombathelyet és

Esztergomot szerettem

amíg tartott a verseny

én megismertem a várost

mindig újabb és újabb utcákat

tereket

kilátópontokat

kávéházakat leltem

 

azóta unalmasak a hétvégék

magam keresem az

utcákat

kilátópontokat

ösvényeket

Peti nélkül

sakkversenyeken kívül

a sakkvászon

pedig ott porosodik

a tévéasztal alatt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr6015028892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása