Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

közgazdaságtan

2022. április 22. - Paphnutius

20220407_182553.jpg

 Feneketlen-tó, Naszályi határ

közgazdaságtan

 

többlet

?

nem volt soha

semmiből

még ha

idővel több is lett

valamiből

mindig

hiány volt

 

hiány

?

nincs körülöttem

már nem számít

felszívódott

a szerveimben van

a sejtjeimben

az ereimben

a verejtékben

a lélegzetben

sóhajban

én magam vagyok

a hiány

 

a többlet

s

a hiány

valaha tán

egyensúlyban voltak itt benn

de én

különleges vagyok:

a többlet nem több lett bennem

több-hiányt alkotott a testem

 

 

A hiány és a többlet fogalma

A hiány, vagy más szóval deficit a kiadásoknak a bevételeket meghaladó volta. Többlet, vagy más szóval szufficit a mérleg pozitív egyenlege, általában ez azt jelenti, hogy a bevételek meghaladják a kiadásokat.

Látó-hegy, Naszályi határ

20220407_184507.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr8217814033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása