Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

ez minden

2024. augusztus 10. - Paphnutius

68890219_3506921176000882_4478069890791505920_n_1.jpg

Fotó - Deák Gábor Márkus, 2022

 

ez minden

 

életem folyamán

történtek velem

jó és rossz dolgok

 

bár az aktuális történéseket

képes vagyok elfeledni

a régieket nem

 

nem felejtek

 

minden velem kapcsolatos dologról tudom

hogy jó szándékkal történt

avagy nem

 

minden emberről tudom

akivel életem során találkoztam

hogy igazából milyen volt velem

 

nem bocsájtok meg senkinek

és nem haragszom senkire

ha kell

védekezésül közömbös vagyok

 

és tudok szeretni

tiszta szívvel

kitartóan

 

ez minden

 

ami kapcsolat

amit az emberekről mondhatok

akikkel valaha találkoztam

 

2024.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr1018464085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása