Ars longa, vita brevis

Paphnutius

Paphnutius

vasárnap délelőtti anzix

2020. május 22. - Paphnutius

20200517_161559.jpg

A Környei-tó

Ezt a verset vasárnap délelőtt írtam. A pozitív hozzáállásnak meg lett az eredménye. A felhők elmentek, a szél sem fújt olyan erősen és biciklitúrára mentem. Itt még az előzményekről szólnak a sorok:

 

vasárnap délelőtti anzix

 

seszínű az ég

az erkélyen ülök

eddig csak szemerkélt

gondoltam megkávézok

idekinn

egyre jobban rákezd

a vadgesztenyék toronyvirágai

isszák

ahogy én is a nescafémat

 

ha tehetem itt kávézom

s hogy tovább tartson

szóba sem jöhet az eszpresszó

a balkonvirágaim gyönyörűek

a kedvenc címért

a kukacvirág és a büdöske

állnak állandó versenyben

felváltva vezetnek

a mentáim is

szépen bokrosodnak

 

túrázni készültem

délután

nem lesz belőle semmi

szerintem

mégsem szomorú

ez a délelőtt

kijönnek a gondolatok

 

majd mosott ruhákat hajtogatok

közben egy Vonnegutot hallgatok

aztán vár a konyha

 

bepácoltam

egy csomó húst

megtisztítottam

vagy két kiló krumplit

hadd egyenek a fiúk

én maradok

az új kedvencemnél

bulgur

calabriai paradicsommártás

pecorino romano

megszórva

sörélesztő pehellyel

vega kaja

Erika hatására

 

nem tudom történik-e velem

ma valami jó

de annak is örülni fogok

ha nem történik semmi rossz

s ha estére az ég is kiderül

az erkélyre beköszön az Esthajnal

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paphnutius.blog.hu/api/trackback/id/tr8515712932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása